Sigorta Hukuku
ÇALIÅžMA ALANLARI

Congar Hukuk Bürosu, 25'den fazla yerli ve yabancı sigorta ÅŸirketine, P&I kulüpleri, sigorta ekspertiz ÅŸirketlerine, sigorta broker ve acentelerine hem  sektörel ve hukuki hizmet hem de davalar konusunda hizmet vermektedir. Bu kapsamda Sigorta Hukuku alanındaki hizmetlerimiz, sektörel tecrübelerimiz ve üzerinde yoÄŸunlaÅŸtığımız branÅŸların deneyimleri ile çok geniÅŸ bir hizmet yelpazesi içerisinde devam etmektedir. Congar Hukuk Bürosu, özellikle Deniz Ticaret Hukuku ve Kara Taşıma Hukuku gibi uzmanlık gerektiren alanlarda uzun yıllardır hizmet veren, sektörün lideri konumunda yerli ve yabancı Sigorta Åžirketlerini temsil etmektedir.

​

Sigorta Hukuku alanındaki tüm uyuÅŸmazlıkların çözümü ve davaların takibi konusunda uzmanlaÅŸmış kadrosuyla sigorta ÅŸirketlerine, ÅŸahıslara, yerli ve yabancı ÅŸirketlere hasar süreçlerinin takibi, hasarın sigorta kapsamında olup olmadığı, kusur durumu, kusurun dağıtılması ve tazminat ödemeleri, ödemelerin kusurlu tarafa rücu edilmesi ve bu süreçte geçen hukuki ihtilafların çözümü ve sigorta ÅŸirketlerine karşı açılan davaların takibi alanlarında hizmet vermektedir.

​

Yurtdışı partner ofisler yardımıyla sigorta tahkim iÅŸlemlerinin yürütülmesi, yabacı sigorta ÅŸirketlerine karşı rücu iÅŸlemlerinin gerçekleÅŸtirilmesi, hasar süreçleri ve tazminat süreçlerinin takip edilmesi alanlarında hizmet vermektedir.

​

Yerli ve yabancı ÅŸirketlere, ÅŸahıslara; risk durumlarının deÄŸerlendirilip en uygun poliçelerin belirlenmesinde ve sözleÅŸmelerinin hazırlanmasında, hasar meydana gelmesi durumunda sigorta ÅŸirketinden tazminat taleplerinin yürütülmesinde deneyimlidir.

​

Yerli ve yabancı lojistik firmalarına; sorumluluk sigortası, emtia, taşıyan sorumluluk, nakliyat sigortaları konusunda danışmanlık verip en kapsamlı poliçelerin düzenlenmesine, sözleÅŸmelerinin yapılmasında ve sonrasında meydana gelebilecek hasar ve tazminat talepleri süreçlerinin yürütülmesinde hizmet vermektedir.

​

Trafik ve iÅŸ kazalarından kaynaklanan ölüm ve sakatlıktan doÄŸan destekten yoksun kalma ve maluliyet tazminat talepleri, trafik kazası sonucu araç deÄŸer kaybı tazminat talepleri ve tüm sigorta branÅŸlarında hasar ve tazminat talepleri süreçlerinin yürütülmesinde hizmet vermektedir.

antique-black-communication-821754.jpg
Hizmetlerimiz ve çalışma ÅŸartlarımız hakkında detaylı bilgi almak için iletiÅŸime geçebilirsiniz.